Nye forældre

Når I får tilbudt en plads hos os i Lyngholmen, får I et brev i jeres e-Boks. Når I har takket ja til pladsen, bliver I kontaktet af personale fra den stue, jeres barn skal gå på. I er meget velkomne til at komme på besøg inden jeres barns første dag hos os. Det aftaler vi, når vi kontakter jer.

Vi vil gerne gøre den første tid så tryg og god som muligt, og derfor har vi på baggrund af vores erfaring med indkøring af børn, udarbejdet nogle rammer for, hvordan de to første uger hos os forløber. Der er selvfølgelig forskel på børn, og i samspil med jer lægger vi en konkret plan for indkøringen.

I skal regne med at afsætte en til to uger til indkøringen. Den første uge er I med de fleste af dagene, og i den anden uge skal I regne med, at jeres barn har brug for kortere dage. Vi gør meget ud af at bruge den første uge på at få talt sammen, så vi kan lære både jeres barn og jeres familie godt at kende.

I er altid velkomne til at komme på besøg i Lyngholmen og få en rundvisning. Det eneste, I skal gøre, er at kontakte pædagogisk leder vores pædagogiske leder, Tine Høffner Krog på telefonnummer 21 56 46 92 eller mail cc2x@kk.dk for at aftale et tidspunkt.

Lige nu har vi en venteliste til vuggestuen, og hvis I gerne vil skrives op til en plads, skal I kontakte Pladsanvisningen på telefon 33 17 10 17.